Mars

Det är vad denna månad heter. Mars. En officiell vårmånad. När jag tittar ut ser jag snö... På tisdag fyller min kusin 18, och om ungefär två veckor gör Carro detsamma!! Sen är det bara en dryg månad tills jag själv skuttar över den där "magiska" gränsen. Blir s.k. myndig. Får rösta i EU-valet. Kom igen, rösta Piratpartiet, bara för att ni kan.

Februari 2009 har varit en av de värsta månaderna i mitt liv, men man kan ju hoppas det vänder nu. Ny månad, ny årstid. Jag hoppas att termometern börjar visa siffror större än -0.6 hela tiden. 10-15 grader mer än så vore trevligt. Otroligt trevligt.

Jag vill berätta för er att jag känner en bot, det finns ingen takeover som lyckas, hon kan kicka utan att du får... Ingen kan slå våran bot.

Dessutom klarade jag mitt "stora" "otroligt viktiga" Mock Exam i engelska, inför CAE. Fick A, vilket motsvarar MVG. Trots tusentals slarvfel. Mysigt. Helena fick högre än mig och även om jag är avundsjuk får jag väl gratulera!!!

Pappa är borta om typ 12 timmar...

Klockan är fan tre nu, jag ska sova. Let's make Mars bra. Sjukt bra! =)

Inskickat av helena

Vår vill ha nu, ja! Skulle inte vara så illa.. bort med snön någon? :)



och jaa, nån gång måste jag ju få klå dig i engelska, eller hur? :D de va på tiden

Tid: 11:58:45
Dag: 2009-03-01
Inskickat av Stine Sofie

Vi har ikke mindre snø vi.. det har snødd her i hele dag, om det er noen trøst.



Vi satser på at Mars blir bedre, og at snøen og kuldegradene forsvinner snart :)

Tid: 20:16:59
Dag: 2009-03-01
Inskickat av Angelica

Inga personliga påhopp

Ingen reklam

Ingen rasism

Inget 18+

Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:













Va ? nu är jag ytterst förvånad. Inget 18+ , fan vad moget nu stoffe :D

Tid: 19:56:22
Dag: 2009-03-03
URL: http://oohangelica.blogg.se/
Inskickat av chrischrill

Sådär har det stått i typ ett halvår. Bara så du vet. Suger när folk skriver "OMG XXX http://www.totaltrandomporrsidamed17yroldgirls.com FOR FREE"



Tar alltid bort reklam och sånt där :)

Tid: 00:09:38
Dag: 2009-03-04
URL: http://chrischrill.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: