Mats Rubarth vs. Henrik Larsson

Henrik Larsson springer runt och kör innebandy istället för att börja träna fotboll. Stackars fotbollssverige brinner just nu, alla är otroligt sura på Henrik Larsson. Samtidigt står fotbollsspelare, fd. AIKaren Mats Rubarth utan kontrakt, och säger följande:

Hur länge kan du vänta?
– Jag har inte satt någon deadline utan just nu får det ta den tid det tar. Samtidigt så vet jag givetvis om att jag inte kan vänta till maj innan jag bestämmer mig.

Du kanske kan börja spela innebandy så länge?
– Det kommer jag.... inte att göra.

Hoppas Larsson inser att han är ett pucko om han inte bestämmer sig.


Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: