Februari!!

Det här inlägget är helt sjukt. Jag tänker skriva lite. Se om någon får för sig att kommentera.. Jag skriver aldrig längre, så detta är kontrast!!

Januari har varit en helt sjuk månad. Om ni åkt typ Katapulten / Uppskjutet så vet ni hur min månad varit. Den började knäppt vid nyår, och slutade med bultande huvudvärk hos Kajsa.

Jag har fått det otroligt mycket bättre i skolan. Jag har ett okej schema, där måndag och tisdag börjar sent, vilket gör att skolan egentligen börjar på onsdag. Fredag är dessutom rätt lugn, så jag har två jobbiga dagar mitt i veckan. Om mitt schema ej görs om efter sportlovet så är jag ledig varje måndag, och slutar 09.45 varje fredag. Alltså, typ fyra dagars helg. Varje vecka. Om jag inte läser engelska D, vill säga. Vem orkar? Engelska C är alldeles för lätt, får MVG utan att ens försöka. Läraren sätter för låga betyg. (nej vänta, han vet inte vilken nivå vi ligger på. Vi ska själva fylla i hur vi gör på varje moment och utifrån det sätter han betyg...)

Jag har haft lite strul med allting annat, dock.. Jag har varit ett pucko ibland (who has never been?) men jag hoppas nu att allting löser sig. Det är mitt Februari-löfte, tror jag.. Jag ska vara en ääängel!

Jag åker till Grekland den 20e juni. Det är ungefär 139 dagar dit. Jag längtar. Två veckor i Grekland med Helena, Emma, Angelica och Jenny. Perfekt ju! Då är man dessutom myndig! I april!

Jag har huvudvärk nu, som sagt. Och är trött. Borde sova. Ska drömma vackra drömmar och bli harmooooonisk. Nighto!

Inskickat av helena

Ojoj vilken månad asså ;) grekland kan man ju inte låta bli att längta efter.........åååh värme i två hela veckor

Tid: 16:40:59
Dag: 2009-02-01
Inskickat av isabella

jag känner mig nästan tvingad att kommentera. bara för att du la ner så satans mycket arbete på det där :*

Tid: 19:39:15
Dag: 2009-02-01
URL: http://izab3lla.blogg.se/
Inskickat av helena

bra att du hann skriva klart 02:59 och inte 03:00 också, annars kunde du ha blivit påsatt, fråga bara angelica ;)

Tid: 21:33:22
Dag: 2009-02-01
Inskickat av chrischrill

Aww, Angelica.. Min ängel

Tid: 02:11:22
Dag: 2009-02-08
URL: http://chrischrill.blogg.se/
Inskickat av jenny

jag ska försöka orka engelska d ;)

GREKLAND! :D

kraaaaaam

Tid: 21:57:26
Dag: 2009-02-10
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: