Avsluta meningen

Kopiera och svara här!

Jag har insett att min senaste kyss var . . . en del av historian
Jag lyssnar på . . .  metal
Jag pratar bara med . . . Helena
Jag tycker om . . .  Ta det lugnt
Min första riktiga kyss var . . . faktiskt rätt perfekt
Jag avskyr när folk . . . är röriga och drar till sig massa uppmärksamhet på stan. *skämmigt*
Jag gillar . . . den du!
När jag vaknar på morgonen är jag . . . död
Jag är förälskad i . . .
Jag kommer alltid minnas . . . Summer 08 i Göteborg
Sist jag grät . . . Oj, det vet jag inte
Min mobiltelefon är . . . Sämst
Kärleken är . . . jävligt lurig asså
Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . henne
Just nu tänker jag . . . att jag borde sova tidigare
Bebisar är . . . en alldeles för stor del av min familj
Idag har jag sovit . . . knappt!
Ikväll ska . . . jag träffa Helena
Imorgon ska jag . . . se Lewis Hamilton göra bort sig i jakten på VM-titeln
Jag vill . . . lösa allt strul

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: