Tisdag

Om måndagen var tom och tråkig är det ingenting mot vad tisdag var! Jag vaknade sent då jag inte hade några lektioner förrän 14.30 (trodde jag). Går dock upp halv tolv, duschar och drar iväg för lunch. Efter lunch går jag till skolan ändå, letar upp läraren för lektionen som börjar 14.30. Efter det samtalet såg dagens schema ut såhär:

Lunch  Kycklingcurry med ris, gott!
Svenska  Inställd sen innan
Samhäll  Inställd

Med andra ord en sjukt jobbig dag, det måste sägas. Många lektioner, jobbigt.. Imorgon är det ungefär lika jobbigt..

Nåja, då alla dagens lektioner inte var, så drog jag iväg med H till Kungsan och väntade på att S skulle dyka upp. Efter ett tag gjorde hon också det. Då hade jag och H stått och glott på någon sorts manifestation i Kungsan som drog... 10 pers. Fler stod inte vid scenen, folk stack typ när det började. Drar till Burger King och käkar, alla tre, gott. Får för oss att möta upp A, A och K som är på väg hem med tuben. Åker med dem från Gamla Stan till Alby bara för att sedan gå av och åka tillbaka. Väl tillbaka vid Gamla Stan kommer så världens coolaste tunnelbanetåg, Inkognito. Klart man tar den hem då ju! H och S går av vid T-Centralen och jag drar hemåt.

Ringer C som suttit på en buss i fyra timmar, snackar tills jag ska äta middag. Nu sitter jag här och bloggar igen! Lattjo! Saknar dig sjukt mycket, sweetheart!!

Imorgon blir det idrottsdag, jippie..

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: