Onsdag

En onsdag lika äventyrsfylld som alla andra dagar. Vi skulle ju ha idrottsdag!! Dagen började 10:00, så 9:45 gick jag hemifrån, mötte H utanför huset och gick iväg till Hagaparken. Vi kom dit i någolunda tid, och startade dagen med något så roligt som en tipsrunda. Helt otroligt intressant, absolut. Nåja, när det var avklarat drog vi igång med lite brännboll.

Brännboll var tråkigt, och då jag slår mindre bra kan man ju förstå om jag inte tycker det är kul. När jag var "ute" och skulle fånga bollarna folk slängde, så kom de sällan åt mitt håll. Då plockar man förstås upp mobilen och ringer C (tänker jag nog göra varje dag, be aware!!). Tur som man hade sköt de inte mot mig under tiden jag snackade med henne. Efter ett tag lade jag ifrån mig mobilen och när jag kom tillbaka hade A lagt på! Efter det fick jag ej tag på C igen. Avstängd mobb?

Nåja, efter brännbollen var det lunch och sedan hade vi dragkamp. Vi förlorade den. Skojsigt!! Sen var dagen slut och det var bara att röra sig hemåt.

Händer ikväll??

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: