Torsdag

Veckans bästa dag, det bara blev så. Det finns tre skäl:

  1. Jag hade saker att göra hela dagen
  2. Jag fick mitt första mess från C på en vecka, och ärligt kändes det sjukt skönt
  3. Jag gick på bio med S och H.
Redan klockan 10 i morse så var jag nere på Söder för att hjälpa farmor på jobbet, hon driver en myyysig lotteributik där och under midsommar vill alla ha sina egna lotterier, det är då hon som sätter ihop dem, fixar alla vinster och sånt. Idag hade de en sjukt stor order så jag fick droppa in och packa ihop närmare 200-300 olika vinster, samt försöka fixa lagret lite grann. Nåja, så bra gick det inte men det var skönt att få lite tid att gå. Runt ett, kanske två, på eftermiddagen så skakade mobilen till, och när jag kollade messet var det från C. Tre rader av SMS that made my day. Haha, underbart!

Strax efter tre åkte jag därifrån för att möta H på Centralen. Vi träffades halv fyra och förväntade oss att S skulle dyka upp snart. Hon kom dit 90 minuter senare, klockan fem. På något sätt fick vi rätt lätt tiden att gå fram till bion som började 20.40. Vi sprang till och med på F och A innan bion och det var ju kul!

Filmen drog igång, Iron Man. Den var helt okej, även om jag nästan somnade i början. Den var spännande, det var inte problemet. Jag mådde inte så bra bara..

Efter filmen åkte S hem men jag och H häckade på Centralen en dryg halvtimme innan även hon drog sig hemåt. Jag har varit ute sedan 9.30 idag och kom hem typ 13 timmar senare. Läskigt....

C, du är bäst!! Vi ses om nio dagar :)

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: