Torsdag

Let me introduce to you all - the best day of the sommarlov (so far)

Jag gick upp någon gång men var vaken redan runt sju. Far min hade ett bråk med min syster ang. tandläkaren. Oj oj oj. Vet inte riktigt vad som hände eller hur allt slutade då jag förmodligen somnade om.

Familjen skulle åka iväg till landet för midsommarfirande, något som inte lockade mig. Jag stannar hellre i stan med B och H. Nåja, när familjen var borta fick jag lite fritid och då fixade jag ihop en blogg, Veronicas. Kolla in den! :)

Jag träffade H vid Karlberg och införskaffade mat och snacks för kvällen. Vi lagade ihop något att äta. Jag kokade makaroner och stekte farmarbiffar. Är otroligt stolt faktiskt, det är jag.

Vi såg först Juno och den var ju spännande. Handlar om gravid tjej och vad hon ska göra med saken i magen liksom. C, vi hittar inte på nåt sånt än på åtminstone två-tre år va? :P

Efter det såg vi iaf Eurotrip, och där var det väldigt mycket naket. Oj, jag gillade den skarpt!! Vi såg även ett avsnitt Prison Break innan H drog sig hem med tåget som gick 00:54! Cirka en timme efter det, typ tio i två, ringde jag världens underbaraste, C. Vi samtalade fram till tre och jag måste säga att det var kanske det bästa telefonsamtal jag någonsin har haft. Jag är så lycklig just nu, allt tack vare en enda lyckad kväll och ett samtal. Tack :)

Nu ska jag nog snart sova, hoppas midsommar blir kul. Var ska jag ta vägen imorgon?


The best thing you can do is find a person who loves you for exactly what you are. Good mood, bad mood, ugly, pretty, handsome, what have you, the right person will still think the sun shines out your ass. That's the kind of person that's worth sticking with.

Jag har hittat henne. Jag bara vet det. Hon är värd att hålla fast vid, för alltid

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: