Onsdag och Torsdag

...förflöt smärtfritt och snabbt. Onsdagen spenderades på bästa sätt, med C. Mer minns jag inte, faktiskt. Torsdagen var dock en annan historia. Upp tidigt (8.20) för att skolavslutningen började 9.00. Kommer till skolan i tid, mentorsmöte med en mysig lång lärare. Vi snackar goja i en timme och försenar avslutningen i kyrkan då vi drar över tiden. Så kan det gå..

Seg avslutning, 10 MVG och 3 VG precis som jag sade förut. Det är bra men inte mer, borde kunnat få alla MVG.. Det är väl något för tvåan minsann.

Nu ska vi rabbla bokstäver.. Efter avslutningen så åkte jag till stan för att träffa C, Sa, Si, M, K och V. Vi drog runt på stan lite, Slussen och så. När klockan var runt tre drog jag och C hem till mig för att hämta badkläder. Hallå, ska man hem till H så stormar man poolen. That's the way it is, the way it always has been, the way it always will be. Trevligt trevligt. Si hängde inte med till H men alla andra gjorde det. C försvann till Borås igen, åkte klockan sju. Jag kommer inte träffa henne på minst tre veckor, förmodligen mer. Det är faktiskt lite jobbigt, kommer få abstinens. I'll need your support eh?

Sedan drog resten ut, drog runt på stan, träffade en O tror jag det var. Vi åt på McDonald's för andra gången idag, sedan hängde jag och H i Vasaparken lite. Vi hade ett seriöst snack om religion, att vara religiös, och hur det kan finnas så mycket elände på Jorden om det också ska finnas en Gud där uppe som styr allt. Väldigt intressant. Nu ska jag sova. God natt.

SOMMARLOOOOOV

Inskickat av helena

kan ju säga att gårdagskvällen spenderades hemma hos aleks om du inte kommer ihåg det ;)

Tid: 01:19:01
Dag: 2008-06-06
Inskickat av chris

Aleks ja... o hon drog till serbien nu lr? :P

Tid: 02:02:29
Dag: 2008-06-09
URL: http://chrischrill.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: