Måndag v24

Första veckan av sommarlovet, och som den började. Jag gick och la mig tre och väcktes klockan sju. Lite för lite sömn för min smak men jag kunde inte somna om, gick därför upp runt tio. Tog det lugnt, fixade lite lunch (Bröd med korv, för man tar ju brödet först) och duschade innan jag skulle träffa H. Ringde C och fick äntligen höra den där rösten som jag saknar! Fyra dygn utan den var tillräckligt, men nu väntar åtminstone två veckor till..

Träffar H när hon väl lyckats ta sig till stan efter först ett inställt tåg och sedan ett försenat tåg. Vi skulle träffas halv tre men hon kom till Centralen tre. Nåja.. Vi gick ner till vattnet typ bakom Kungsträdgården men det var ju inte precis ett mysigt avkopplande ställe så därför drog vi iväg till Waldemarsudde med spårvagn. Nämen guuud så retro!! Där var det mysigt, och två änder höll oss sällskap! Efter fem någon gång rörde vi oss hemåt igen och hemma är precis där jag varit sen dess.

C får hänga med till landet veckan efter midsommar!! ;) men nog jävlar ska mina morföräldrar vara där.. Jahapp!!

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: