Helgen

En ganska lugn inledning på sommarlovet, som kommer vara ett rätt tomt sommarlov skulle jag tro. På lördagen träffade jag A och H, vi drog till Hemköp och införskaffade lite picknick och drog till Humlegården. Väldigt mysigt faktiskt, och rätt kul med alla våra barnsliga busringningar. Det var även ett gäng söta överklassungar (överklass är fel ord, engelsk adel känns mer rätt) som spelade något ännu mer överklassigt spel som jag ej vet vad det heter. Så kul att snacka skit om andra som har mer pengar! Hur som helst började vi röra på oss framåt sex för att jag ville vara hemma för att se på Formel 1 vid sju. A och H svansade efter men jag tror de tyckte att det var väldigt tråkigt. Min lillebror var i alla fall förtjust över att vi fick besök! Han kan vara söt han..

Efter det drog vi ut igen, träffade M, S, och E men två av dem drog så vi plockade med oss S, som varit med de andra på Grönan, och köpte pommes med GRILLKRYDDA. Gott gottigottgott..

På söndagen satt jag hemma. Hela dagen. Jag gick upp strax efter klockan ett, tog det lugnt.. Jag tog en lång dusch, tog det mer lugnt. Jag såg på Formel 1, såg Lewis Hamilton köra rätt in i Kimi, såg Robert Kubica vinna sitt första lopp någonsin, såg Felipe Massa göra en sjukt snygg omkörning på Barrichello och Kovalainen..

C, jag saknar dig sjukt mycket just nu, och att du inte svarar på mess gör det inte lättare. Hoppas jag får tag på dig snart! Har nu klarat mig 78 timmar utan dig, helt otroligt..

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: