Fredag/Lördag

Fredagen började förargerligt, efter att jag väl hade gått upp strax efter tre på eftermiddagen. Jag fick inte sova hos S av flera konstiga skäl först, men två tre timmar senare fick jag faktiskt och då var det bara att skynda iväg, träffa A och H i Kista och sedan dra iväg till S. Vi hade en någolunda lugn kväll, såg de två första Indiana Jones-filmerna, helt okej filmer. Någonstans runt två gick vi och lade oss, men det tar ett tag att somna om man klämmer in 4 pers i ett rum varav tre är pigga... Vi somnade till slut och vaknade framåt nio i alla fall.

Vi tog oss sakta men säkert upp för frukost, tryckte i oss lite mackor, sov lite till.. Sen hade jag och H väldigt kul.. haha! S bakade jättegod bakelse, typ rulltårta, och det var bara att tacka och ta emot (hallå, socker är fina saker). Runt fem drog vi därifrån för att hinna hem till besvikelsen Sverige - Spanien. Orka de gör mål i 92a minuten.. Ironiskt..

Tänk att C svarar på mess igen. Det är faktiskt helt underbart, jag är ärligt mycket lyckligare nu. Det är jag. En vecka till, älskling :)

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: