Fredag

Midsommar, en fredag. Inte en människa var i stan i stort sett, själv var jag ensam hemma. Jag skulle träffa H (idag OCKSÅ! =D ), B samt hennes bror R. Trevligt litet sällskap som efter vissa om och men hamnade på Djurgården tillsammans. Vi hade med oss mycket gott:

Mat o Vem som tog meed..!!
Nutella m. brödStoffe!
GoooodisH
GooodisB
KakorB
ChipsStoffe!
LäskH

Jag har säkert glömt något.. Mysigt hade vi i alla fall och runt elva någon gång så fick vi för oss att gå runt Djurgården. Det gick väl sådär, då vi plötsligt råkade gå rakt över istället för att följa ön runt.. Nåja!! Vi kom ut vid Waldemarsudde och tog bussen in mot stan igen. Turkiet vann en match i fotbolls-EM och Shiiiiit va de var glada! Helt otroligt. Stan var igenkorkad av tutande turkar, lite lattjo :D

Vi drog till Vasaparken, var där ett kort tag, och sen åkte B och R hem till sig och H och jag drog till mig, runt ett, som jag lovat mor min ;)

Vi såg på Vantage Point och snackade skit om allt möjligt och helt plötsligt var klockan ljust och tidigt på morgon och tåget skulle snart gå (05:24). Att se färre än fem personer i hela Vasastan när man går hemifrån till Karlberg.. Läskigt!! Men det var otroligt skönt ute, så frisk luft så man ville liksom skutta runt och.. skrika typ.

Jag höll flera ggr under dagen och natten på att bryta ihop för att jag saknar C typ FÖR mycket.. Det är liksom inte ens hälsosamt att vara ifrån någon man älskar så länge.. Jag får fixa någonstans runt två tre veckor till, mer går inte och då flyr jag bort till Göteborg... Nu ska jag fixa middag, hej då!!

Inskickat av helena

Midsommar var mysigt :)

Tid: 01:37:29
Dag: 2008-06-23
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: