Musikhistoriens största dilemma

27e September: Jason Mraz - Biljetter bokade och betalda
4e Oktober: Sabaton - Biljetter bokade och betalda
31a Oktober: Disturbed - Inga biljetter, inga pengar, ingen att gå med
3e December: Bullet for my Valentine - Inga biljetter, ingen pengar, förmodligen sällskap, ingen ork.

Disturbed kanske inte återvänder hit på 2-3 år och frågan är om de håller ihop tills dess. Troligen gör de ju det men det finns risk att detta är den enda spelningen de gör här. Jag måste dit! För helvete att jag inte fått veta om jag får jobb ännu...

Att missa Bullet for my Valentine är inte allt här i världen men jag skulle fortfarande väldigt väldigt gärna se dem live. De kommer väl tillbaka snart? De är väl rätt stora här i jämförelse med resten av världen?

Also:
2007: Metallica - Biljetterna försvann för fort
2006, 2007, 2008: Iron Maiden - Är nu typ 5 konserter i Stockholm som jag ej fick biljetter till, 3 av dem inom loppet av en vecka. 2009?

Nej du, ska jag utomlands 2009 får jag snåla och sluta hälla ut pengar till höger och vänster. Vilket jag inte gör. 1000 kronor för en hel månad är sjukt lite, det går inte runt...



Inskickat av helena

Haha. Bullet for my valentine är inte ens så bra ju. Och inte Sabaton heller :) vem ska du se dem med? carolina?

Tid: 03:35:50
Dag: 2008-08-08
Inskickat av chrischrill

BFMV är visst bra, de är bland de bästa banden idag :)



Ska se Sabaton med Carolina, ja. Och Mraz med dig :O

Tid: 16:34:55
Dag: 2008-08-08
URL: http://chrischrill.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: