Kickoff!

De är så roliga, alla ettor. Jag var uppe 07.00 i morse för att gå till skolan. Mäkta imponerad av mig själv.

08.30 var jag också där, en halvtimme innan ettorna samlades. Vi briefades, skaffade jättesexiga hoodies och fick en grupp ettor att ta hand om under dagen. Jag var såklart grupp 4. Bäst!

Vi drog till Fjällnora, tror jag det hetter. Ligger en bit utanför Uppsala, tar alldeles för lång tid att åka dit. Väl där så körde vi massa samarbetsövningar, och jag som gruppens "ledare" fick värsta ansvaret. Förstår ni hur bra det känns när 11 pers svansar efter dig, bara för att.. Tja, för att jag gick upp typ sju timmar tidigare än jag brukar?

Min kusin R började på InIT idag. Grattis...? Han verkade trivas i alla fall, det är väl dåligt. Man ska inte gå på denna pundarskola. Bajs bajs bajs.

D och N var också lustiga typer, varför har jag itne snackat med dem tidigare? Allt är Pocahontas fel, typ.

Imorgon ska jag vara skolan 8.30 igen, ta hand om de små ettorna. Visa ansvar. Jag är deras fadder. Coolt.

Inskickat av Angelica

grattis klappar händerna

Tid: 20:12:27
Dag: 2008-08-26
URL: http://stockholmsbrudarna.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: