Aladdin utan en magisk lampa

Jag har en ny lärare i kemi och matte. Han heter Aladdin DASdd+498fdfdzzazalpza typ. Han kan inte bra svenska. Han är dock ännu värre på engelska, can't understand a thing he's saying. Han undervisar på engelska. Dumma jävful.. Jag har fått höra att han ska vara en bra lärare. Nåja, är han en bra lärare så är jag bättre på engelska än Shakespeare någonsin var. Utan tvekan.

Jag tror vi fick läxa, folk snackar om en läxa till imorgon. Jag är ärlig när jag säger att jag inte uppfattade det. Han kan INTE PRATA. Jag ogillar honom, to say the least.

Tror jag skolkar imorgon från kemin.. Har ju honom på eftermiddagen ändå.

Jag vill ha en som kan prata i matte, ge mig en lärare från denna planet istället.

Inskickat av angelica

HA HA ! sUCKER ,XP

Tid: 14:35:29
Dag: 2008-08-31
URL: http://stockholmsbrudarna.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: