Torsdag (och onsdag kväll)

Torsdag

Den enda faktiskt långa skoldagen den här veckan började riktigt skit.. Jag började tidigt med ellära, gick upp och duschade. Skulle äta frukost men det fanns i stort sett inget...

Schema för Dagen
Ellära Få betyg (MVG)
Programmering
Lämna in bok..
Lunch "2 grillade i baguette"
Naturkunskap
Lämna in bok..
Webbdesign
Absolut ingenting..

Kom sent till elläran, bussarna kom aldrig. Kärringen Condoleeza Rice har sett till att Sveriges polis måste ha sjukt hög säkerhet. Därför kommer man inte fram i stan. Puckokärring..

Tråkig och lång dag, men nu vet jag i alla fall vilka betyg jag får i nästan alla ämnen. Ser ut som att jag får 10 MVG och 3 VG, och det är ju helt okej ändå..

Efter skolan drar jag med S och H på stan, vi hamnar vid vattnet nere vid Gamla Stan, mot Riddarfjärden (där vid Sluuuussen), fint. Springer på K, vinkar lite och går sedan vidare.. Käkar middag.. Det är min torsdag, det..

Onsdag kväll

Drog iväg med H, vi hamnade återigen på Burger King. Fortfarande gott. Efter det gick vi till Hemköp vid Plattan och köpte lite godis, drog iväg till Vasaparken och dödade lite tid. Efter ett tag gick vi ner till S:t Eriksplan där allting var avspärrat på den stora vägen från Solnabron ner mot Norra Bantorget (vad fan heter den gatan?). Efter ett tag bränner 20-30 bilar förbi, bland annat massa poliser och typ Säpo. Hur viktig tror hon att hon är, USAs utrikesminister... Bajs!!

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: