Strapatser i Kista

Idag slutade jag sent. 17:05 skulle vår svenskalektion sluta. 16:20 träffade jag C vid Centralen, utan att skolka från svenskan. Jag kan ha sagt "Jag ska hämta min lillebror på dagis, så jag måste gå nu" typ tio minuter efter att lektionen började. Kan ha sagt. Kanske tyyp..

Vi åkte iaf hem till Cs morföräldrar. Jag hade tidigare fått höra att hon ska vara läskig och synsk och skrämma slag på mig, men enligt H är hon en snäll gammal dam. Det var hon också. Jag hade kul, och lilla Y var lika sprallig som alltid. C vill ha en egen sådan liten. Om typ två år. Typ. Shit, stackars unge med de barnsligaste föräldrarna på denna sida om solen.

På kvällen fick jag och C äntligen vara ifred lite, och det är så skönt att bara kunna ligga ner och ta det lugnt, mysa lite och inte göra egentligen någonting. Bara slappna av och vara med den man älskar, typ. Det är en så underbar känsla.

Imorgon ska jag träffa C, S, H och B efter skolan (kanske vår lilla anka också) för H ska åka till Grekland en vecka (Jo, jag tjatar lite om det va?) och det måste firas. Eller, jag menar.. Sörjas. Eller.. Vi ska träffas innan hon åker hur som helst.

I helgen åker mina föräldrar till Hudiksvall, 30 mil norrut, mellan Gävle och Sundsvall. Du vet, där i norr där det bor en tio-tjugo söta lantisar och ett hundratal renar. (Nej, jag har inga fördomar mot norrlänningar. Det har jag mot alla andra.) I alla fall ska C sova, hos mig, på lördagen. Vi ska vara barnvakt åt de små, och det kommer bli kul kul kul! Jag längtar. Jag har träffat/kommer träffa C ofta just nu. Det är skitkul! Jag måste hitta på någonting när min andra älskling försvinner utomlands liksom. Nu ska man typ sova, börjar tidigt imorgon (skolkar kemi, så det är inte tidigt men..). Peace out, go buy a yellow cup of sugary coffee

Inskickat av helena

Saa ju hon snäll

Tid: 03:33:03
Dag: 2008-08-30
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: