250kg Kärlek

Jag åkte skridsor under Västerbron i tron
att isen var tjock men det var den inte,
så jag plumsa ner i vaken.
När jag låg där och skrek så kom en man
Jag ropa' "Hjälp mig upp!"
men det gjorde inte han.
Han klädde av sig naken
och hoppa ner i vaken.
Och sa:

Oh, oh vad det är skönt att va naken
Svänga med snabeln och vicka på baken

En sommarkväll hade vårat gäng
fest vid stadens simbassäng.
Alla var glada, nakna och fulla.
Några var faktiskt jättefulla.
Men när vi tömde bassängen och fyllde på med isen
för att kyla bärsen, ja då kom polisen.
Och dom haffa miiig.
Dom sa "Dig håller vi kvar, får vi höra ditt försvar?"
jag sa:

Oh, oh vad det är skönt att va naken
Svänga med snabeln och vicka på baken

Jag åkte till Åland för att handla sprit
Och då åkte jag dit i tullen
Dom trodde visst jag var terrorist och letade långt upp i tarmen.
Ett finger gick ju bra, men inte hela armen.
Å dom hitta lite grann, så dom leta lite mer
Så frågar dom varför jag står här och ler?
Jag svara':

Oh, oh vad det är skönt att va naken
Svänga med snabeln och vicka på baken

Inskickat av helena

Fyfan :p

Tid: 17:04:08
Dag: 2008-08-26
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: