Tur eller otur

Jag är en sådan där människa som alltid drabbas av otur. När något är 50-50 blir det aldrig rätt. Igår var det tvärtom. Jag hade tur med allt. Jag kom med flaket där alla jag umgås med var. Sedan började någon bråka med någon annan, och folk skrek att alla skulle gå av o sen på igen, så att bara de som gick i klasserna var på. Hade vi gått av då så hade jag inte fått komma på igen. Dock hade jag redan lämnat biljetten för att komma ombord, så jag hade blivit helt utan flak. Det slutade med att bråket löste sig och jag var kvar där. Underbart.

Mina betyg blev bra, jag fick MVG i ämnen där det stod och vägde. Jag höll på att missa studentfotot men jag hann dit. Skönt. Alla bara... löste sig. Tack för det =) Tack för en underbar student.

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: