Warpdrive 19 - "Warpdrive Mix"

Jag har varit tyst på sistone. Så, här kommer TRE mysiga citat från Warpdrive.se.

<KamratAnders> "Titel: Kraftens krigare -  Imdb
<KamratAnders> Övrigt: (Warriors of virtue) Amerikanskt familjeäventyr från 1997. Fem superhjältar som alla är utklädda till kängurur bor i en magisk värld..."
<KamratAnders> va fan?

- - - - -

<Blastur> haha, jag hade ingen aning om att basshunter hade släppt ett album
<Blastur> passande namn också .. "LOL"
<Blastur> jag såg faktiskt basshunter nere på stan för några dar sen
<bengi> slog du honom med en sten?
<Blastur> nä,.. han kom ut från Gina tricot.. tyckte det var tillräckligt :P

- - - - -

<jonte15> min tjej gjorde slut med mig bara för jag har legat med hennes lillasyster och några andra tjejer bakom hennes rygg och nu spirder hon falska rykten om mig att jag är ett snuskigit svin vad ska jag göra?

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: