Idol 1

Det här är en högst avancerad analys. Helt klart. Vilka tror ni åker ut idag? Mina tips för de som hänger löst är:

Sepideh
Anna
Lars (men ändå säkert)

Jag tror att Sepideh åker ut. Nej, jag lovar er att Sepideh åker ut.

EDIT: Okej, jag hade inte många rätt där. Lars och Anna satt båda säkert. Istället för Lars hade vi Alice (hänger löst men sitter ändå säkert) och Robin B fick göra Sepideh sällskap. Något hade jag i alla fall rätt i, och det var att Sepideh åkte ut. Föga förvånande.

Just nu tror jag att det finns 4 kandidater till en finalplats:

Kevin
Alice
Robin E
Johan

Jag börjar undra om inte Kevin kan ro hem det här. Johan är en outsider, man undrar hur länge fjortisarna orkar rösta på honom. Gör de det tillräckligt länge och ofta kan han stå där i Globen. Alice måste hålla sig undan från ballader för hon var otroligt tråkig idag. Robin E och Kevin känns idag som mina två favoriter.

EDIT 2: Nå, de andra deltagarna då?

Anna - Hon kan sjunga, absolut, men börjar hon inte bli lite tråkig?
Robin B - Han är inte särskilt unik, sållar sig i mängden, står inte ut och får därför få röster. Kanske åker nästa vecka.
Lars - Han hatar Idol, och han försöker inte dölja det. Han vill åka ut och det gör han snart.

Nu ska jag vara vågad. Ska lista Idolerna efter hur jag tror det här slutar, faktiskt!

1. Kevin
2. Johan
3. Robin E
4. Alice
5. Lars
6. Anna
7. Robin B

Inskickat av Bea :)

HEJ! Har du snö hos dig?

Tid: 21:47:38
Dag: 2008-10-31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Inskickat av Umb

du är så tuff som analyserar idol :D

Tid: 01:48:29
Dag: 2008-11-02
Inskickat av chrischrill

Klart jag är tuff som analyserar Idol!!



Jag har en ny analys:

Den feta norrlands-musse pigg-negern åkte ut för att hon sa Abba var töntiga. Det får man inte säga i Sverige, ty Abba äro heliga

Tid: 16:51:01
Dag: 2008-11-02
URL: http://chrischrill.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: