Fysik med en stinkande arab

Det är värre än det låter. Han kan varken svenska eller engelska. Han kan ej heller förklara något så att man kan begripa vad man gör i fysiken. Dessutom har han en andedräkt som man (och jag överdriver inte) känner typ 5 sekunder innan han själv dyker upp. Sitter man längst bak i klassrummet tar det dock en liten stund innan stanken är där, och den blir aldrig så stark som när man tar mod till sig att fråga honom om hjälp (något som är lönlöst då han inte kan förklara). Nej, nu slutar jag läsa fysik. Det är helt och hållet på grund av min lärare.

Jag hade MVG i fysik i nian, varför har jag knappt G idag om läraren är lika bra som då? Pfft.. Det är därför jag slutar. Dessutom, på min skola är det ju alltid nya lärare, så i trean kommer jag nästan säkert ha någon annan scientist.

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: