Måndag

Sorry V, snor konceptet med ett inlägg om varje dag från dig, hope you don't mind! :)

Idag drog terminens sista faktiska skolvecka igång, och dagens lektioner har varit helt seriösa.

Schema för dagen
Webbdesign Göra en bakgrundsbild
Engelska Frågesport (Jag vann, såklart)
Svenska Skulle skriva kursutvärdering.. Skrev inget
Estet Orkade inte..
Matte Orkade inte...

Med andra ord fick vi ju inget vettigt gjort i plugget iaf. Alla kurser är slut, så jag drog efter svenskan när H slutade, hem och deppa. Efter några om och men drog jag till Kista och träffade min lilla bebis, C. Käkade middag och spenderade lite tid innan jag tvingades åka hem strax innan nio. Blev till slut en sjukt bra dag idag, även om jag i stort somnade redan efter lunch! Imorgon ser jag fram emot.. Jag tror jag börjar halv tre, så det lär bli en jobbig dag.

C försvinner till Götet Borås imorgon, kommer sakna henne ofattbart mycket!

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: