Tisdag

Ännu en tuff skoldag. Jag "råkade" försova mig och missade vår trevliga utflykt i Hagaparken. Det var ju absolut en slump att alla kompisarna gjorde detsamma. Förstås. Skolan började 10 och jag klev ur sängen två timmar senare.

Jag fick skynda iväg till H för jag skulle vara där klockan ett, precis som C och S. De kom dit kvart i två. Nåja, klockan är svår att begripa för vissa!

Det känns som att jag kommer vara där ett par gånger i år, människan har pool. Överklassunge... Skönt var det i alla fall även om jag skakade ganska rejält efter ett tag. Jag behövde få lite sol på mig. Märks det någon skillnad efter ett par timmar i solen? Kanske, jag vet faktiskt inte. Skönt ändå!

Nu är jag hemma igen, grillade korv och käka i baguette. Visste inte att tre grillkorvar får plats i en baguette, men man lär sig som sagt något nytt var dag! Nu ska vi koppla av, äta glass och svenska jordgubbar

Inskickat av helena

vaddå överklassunge? brukar inte du säga att jag bor på landet och stan är finast? ;)

Tid: 20:56:31
Dag: 2008-06-03
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: