Måndag v23

Måndagen började underbart men slutade helt hemskt. Skoldagen var perfekt, då jag började 9.45 och slutade 10.10. Jag åkte hem, åt popcorn till lunch och träffade C, E, och S i Sumpan halv tre. Efter en tur tillbaka till deras skola så åkte jag och C hem till henne och tog det lugnt. Jag förstår inte hur klockan kunde vara fyra då, när jag "typ sluta för en halvtimme sen ju". Nåja, tiden går fort när man har kul antar jag.. Drar hem, äter, sätter mig vid datorn.

De ljud som man minst av allt vill höra är en hög smäll av att något slår i golvet följt av att din lillebror börjar skrika i ren och skär panik. Du vill heller inte komma in i rummet och se att han blöder från pannan, ganska illa. H ramlade ner från sin säng som är kanske två meter upp. Han slog förmodligen i golvet, fick ett stort jack i pannan. Mamma fixade ett tillfälligt "plåster" och pappa fick köra iväg honom till Karolinska. Fem stygn blev det till slut, och en väldans massa rött på golvet. Han mår bra i alla fall och det är väl det viktigaste..

Det var skönt att gå och lägga sig och bli av med den dagen..

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: