Tisdag v. 29

Chill dag. Vaknade runt 12, vilket var för sent! C skulle väckt mig 11 men hon ringde aldrig. Hoppas hon kommer ihåg det imorgon, för vilken väckarklocka är bättre än sin älskades röst?

Idag har varit en konstig dag. Den började segt, fortsatte värre och slutade bra. Jag gjorde inget alls fram till typ tre. Har spelat Roller Coaster Tycoon och byggt jättefina saker där.

Sedan började jag må illa men det gick gradvis över senare på kvällen, och då träffade jag H i stan. Vi drog runt, segade, och gick från Centralen via Kungsträdgården och Stureplan till.. Ett kvarter ifrån Centralstationen typ. Burger King Vasagatan! Köpte lite vatten. Sen drog vi till en ICA, köpte godis.. Sen till McDonald's Hötorget och införskaffade.. mer vatten. Sen drog vi hem. Här är jag nu...

Jason Mraz 27e September på Arenan/Fryshuset, biljetter bokade nu, woo!

Sabaton 4e Oktober på Klubben/Fryshuset, biljetter bokade sedan typ Mars, woo!

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: