The Stanstead Massacre, A Friday in the Green Grove and the Most Hopelessfull Weekend Ever

The Stanstead Masacre:
Eller, på svenska: Massakern på Stanstead
L, K, J och S sitter fast i England. På vägen hem från Paris så strulade allting till sig på Stanstead-flygplatsen i England och de missade sitt anslutande flyg med 5-10 minuter, precis som många andra svenska familjer. De skulle ha kommit hem till oss och bott här ett par dagar (11 pers i en fyra, excuse me?) men nu ser det ut som att de kommer till Sverige först imorgon kväll om ens då. Frågan är om de orkar ta sig hit eller om de drar direkt hem till Hudiksvall. Shame, för man träffar dem sällan...

A Friday in the Green Grove:
Eller, på svenska: En fredag i den Gröna Lunden:
Jag skulle dit med ovannämnda fyra, samt familjen och min kusin N. Ser nu ut som att det blott blir enstaka medlemmar i min älskade familj samt min kusin, men man kan väl ändå ha kul på Grönan. I 2-3 timmar iaf. Eller hur?

The Most Hopelessfull Weekend ever:
Eller, på svenska: Den mest hopplösfulla helgen någonsin:
Fredag: Kan bli en kul dag på Gröna Lund, träffa släkt och vänner. Fredag kväll står möjligtvis tom dock
Lördag: Massa olika firanden slås ihop till ett hos H och det lär bli typ Rock Band och SingStar och, om vädret tillåter så hoppar väl några ner i poolen också. Ser dock inte så gynnsamt ut. Finns en minimal chans att C är där men henne har man inte hört från och hon gömmer sig med största sannolikhet i Danmark just nu (efter att ha sprungit runt full på Kinesiska Muren. Vilja jävla nöjen)
Söndag: Har jag tur så får jag träffa C här istället, eller de först nämnda norrlänningarna strandsatta i England. Dagen står dock helt tom just nu och egentligen tror jag att jag behöver det.

Det var allt!! Kommentera? =)

Inskickat av helena

Är hopelessfull weekend bra? För du ska fan inte klaga :p Cicci kommer när hon kommer o du får ha kul med oss tills dess! hihi

Tid: 03:32:06
Dag: 2008-08-08
Inskickat av chrischrill

Hopelessfull weekend är både bra och dålig. Fredagen försvann i England och i vädret och vi får se vad som händer. Den kan vara både Hopeless och Hopeful liksom ;)

Tid: 16:33:46
Dag: 2008-08-08
URL: http://chrischrill.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: