Tandläkare

Ja, dit ska jag imorgon. 17:20, bara så ni alla vet. Jag ser helt klart inte fram emot det. Jag hatar tandläkare, varför ska de böka runt i min mun och säga "du ska göra si o så, du behöver den o det, tänk på ditt o datt"? Bajs på dem. Bajs bajs.

Nu ska jag äta mat. Riktig, nyttig mat. Fisk, potatis och en god sallad till. Jag är lite stolt att jag kan äta så nyttigt när någon annan väl lagar till det åt mig. Ha en fortsatt trevlig kväll, och tänk på mig när ni målar av Mona Lisa.

Inskickat av anneli

åh, jag hatar också tandläkare så jag lider med dig

Tid: 18:12:15
Dag: 2008-08-24
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: