Misery and Wonders

Vi börjar med Misery! (Elände, för er icke bevandrade i engelska)

H sticker, om två dagar. Hon är i skolan torsdag fredag men åker natten mellan fredag och lördag, om jag förstått det rätt. Jag kommer verkligen inte ha det bra i skolan under tiden hon är borta. Jag har flera andra kompisar, typ.. B. Alla andra är liksom bara del av vårat lilla "gäng" och de räknas inte lika mycket! Förra hösten var det ju bara jag, H och C ett tag liksom. Nåja, jag överlever. En vecka går fort, men jag kommer sakna henne, enormt.

Nu till ett mirakel. Tja, typ ett mirakel. The wonder is:

C ska inte, som tidigare sagts, åka till landet i helgen. Däremot ska mina föräldrar till Hudiksvall och tillbaka. Detta innebär att jag är barnvakt åt en 4åring och en 6åring från tidig lördagseftermiddag fram till söndag kväll, i stort sett. C kommer vara där, hjälpa lite, underhålla mig lite.. Hon ska också sova över!! Jag minns inte när jag, någonsin, hade någon som sov över. Eller tja, folk (H och S) har väl varit där över natten, men inte sovit. Jag måste sova om jag ska upp runt sju, kanske åtta på söndag morgon för att hålla koll på de små.

Jag ser egentligen fram mot helgen, men att vakta två snorungar samtidigt som din typ bästa kompis åker bort.. Nåja, jag får ju något gott ur det hela, eller hur? =)

Inga personliga påhopp
Ingen reklam
Ingen rasism
Inget 18+
Tycker du din kommentar är vettig? Skriv in den här:

Alias:
Spara Alias
E-mail: (visas inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: